תהליך האפיון הנו תהליך משמעותי. מהות התהליך הנה דו שיח בין הלקוח לבין נציגי חברת טלרום ומטרתו גיבוש קונספטואלי ברמה תכנית, שיווקית וויזואלית לאתר החדש.
מתחילת התהליך, יעמוד בקשר עם הלקוח מנהל פרויקט מטעם טלרום. תפקידו הוא ללוות את הלקוח לאורך שלבי הקמת האתר השונים, לשם תיאומים, בדיקת מרוצות וליווי עד לשלב השקת האתר.
האיפיון נעשה ישירות מול מנהל הפרויקט מטעם טלרום והלקוח. בשלב זה נפגשים הצדדים ונערך דו שיח משמעותי ביניהם בכדי להבין מהם רצונות הלקוח ומה החשיבות של כל פרט ורכיב באתר. במידה וקיים אתר ישן, ניתן לנתח את מרכיביו ולהחליט מה רלוונטי ומה פחות. במידה ולא, נבנה בריף המתאר את חשיבות מרכיבי האתר, מטרתו, קהל היעד שלו ועוד.
שלבי האפיון
כללי:
הלקוח הביע עניין בפיתוח פורטל אינטרנט אשר יספק מידע רלוונטי לפי קהלי היעד השונים, הן ללקוחות קיימים והן ללקוחות פוטנציאליים. לפיכך, בתהליך העבודה יוגדרו קהלי היעד השונים, מטרות האתר בחלוקה למישורים רלוונטיים וזמני עבודה מוגדרים מראש. כמו כן, יפורטו תהליכי העבודה מול הלקוח, מרכיבי הפרוייקט ופירוט על המערכות הנלוות של חברת טלרום.
הגדרת קהלי יעד:
בתהליך הגדרת קהלי היעד, יש לשים דגש על שלושה פרמטרים עיקריים:
- משתמשי אתר קיימים
- משתמשי אתר חדשים
- שותפי דרך: נותני שירות, מפיצים, ועוד…
הגדרת מטרות הלקוח בתחום האינטרנט:
יש להגדיר בשיתוף עם הגורמים האחראים מטעם הלקוח מהן המטרות אליהן הוא חותר באמצעות האתר. יש לאתר ולשיים מטרות כגון:
- שיתוף ושיקוף ידע
- חיזוק הקשר עם לקוחות / תושבים / גולשים
- יצירת מרכזי מידע ושיתוף
- שיפור השירותים הניתנים ללקוח / תושב / גולש ברמת תשלומים, המידע והאינטראקציה
- הגברת תהליך מכירתי
מישורים ליישום מטרות על:
מישור העברת המידע – מישור זה קיים ע"מ לאפשר זמינות גבוהה ונוחות משתמש מקסימלית, ולייצר מצב של זרימת ידע טובה מכל דפי האתר ככלל ומדפים הייעודיים לכך כפרט.
מישור שיווקי – אתר אינטרנט הנו כלי שיווקי ממדרגה ראשונה. לפיכך יש צורך לאתר את הצורך השיווקי ולהוביל את הלקוח למימושו. ללוות את הגולש מכניסתו לאתר ועד לביצוע התהליכים הרלוונטיים והרצויים.
מישור תדמיתי – בתום האפיון, יועבר האתר לביצוע גרפי הבא לשקף את רצון הלקוח ולשים את הדגשים שלכם במקום הראשון מול עיניי הגולש.
פרמטרים משמעותיים להצלחה:
מתוך הניסיון הרב שנצבר בחברה ובשיתוף אנשי המקצוע המגוונים בחברה, נלמדו מספר תהליכים משמעותיים להצלחת אתרי האינטרנט השונים. מבין הרכיבים השונים להצלחת אתר ניתן לציין:
- ממשק ניהול תוכן – האתר יפותח על בסיס ממשק ייחודי של חברת טלרום. הממשק ידידותי, קל ונוח לתפעול, ועם זאת, מאפשר ללקוח לבצע מגוון פעולות גדול בתחום האינטרנט. אנחנו מתחייבים להדרכת הלקוח ולהענקת ליווי טלפוני צמוד בכל עת.
- סיוע און ליין – ניתן לשלב באתרי האינטרנט טכנולוגיות המאפשרות תמיכה כמו צ'אט און ליין או מערך טפסים מקוונים המובילים אל מומחי הידע בכל תחום.
- להישאר תמיד בקשר – רשימות דיוור, ניוזלטר ועוד, הם כלים המאפשרים לכם להישאר תמיד בקשר עם הלקוחות, לבנות ולהעשיר את רשימות התפוצה וליידע את לקוחותיכם במה שקורה בחברה.
- תהליכי ניווט חכמים – ניווט אסוציאטיבי וחכם שמלווה ומוביל את הגולש, ועוזר לו למצוא את דרכו בצורה נוחה באתר.
- ביטוי גרפי קולע ומכוון מטרה – יש משקל אקוטי לנראות האתר. לפיכך תושקע מחשבה רבה וידע רב בנראות הגרפית של האתר. על הקונספט הגרפי להתאים ללקוח, לקהלי היעד שלו ולמטרות שהוגדרו על ידו ועל ידי החברה בתחילת התהליך.
- ליווי צמוד וקשוב של נציג חברת טלרום מול הלקוח
ממשק ניהול התוכן של טלרום – כללי:
האתר נבנה באמצעות כלי עדכון מתקדם המאפשר בכל רגע נתון וללא צורך בידיעת תוכנה כלשהיא לשלוט על כלל תכני האתר. כלי העדכון מבוסס על ממשקי תוכנת החלונות וכולל אפשרויות של העתקת מידע (העתק-הדבק) מתוכנות האופיס השונות הישר לתוך האתר.
- הטמעה מהירה ללא צורך בידע טכנולוגי קודם
- מערכת סיסמאות המאפשרת לכל עורך תוכן שליטה במגזר אחר
- מעבד תמלילים, הוספה של קישורים ותמונות, העלאת קבצים, פורומים ועוד
- תמיכה ברב לשוניות
- האתר פעיל בטלפונים סלולאריים
- האתר נבנה ב HTML5 – מתאים ל-iphone ,ipad, אנדרואיד וכלל מערכות ההפעלה ל PC כיום
- התאמה טכנולוגית לחיפוש במנועי החיפוש השונים
מודולים קיימים במערכת
מודול דפים אינפורמטיביים
מודול טפסים
מודול גלריה
מודול פורום
מודול חדשות נגללות
מודול חדשות פנימי
מודול קוביות נלוות לדף הבית
מודול מאמרים
מודול קבצים להורדה
מודול דפי התרמה
מודול הצגת סרטונים
מודול אינדקסים
מודול דפי תשלום
מודול קטלוג
מודול קוביות סקר לדף הבית
מודול לוח שנה
מודול עיצוב דינמי
צוות הפיתוח של החברה ישמח לשמוע על מודולים נדרשים נוספים ולפתח לפי דרישה.