הטמעת ה – EDULIVE מבית מייקרוסופט

מערכת Live@edu היא סביבה מקוונת, המכילה מספר רכיבים, ומאפשרת ניהול הוראה, למידה אישית ושיתופיות. אפשרויות השימוש בכלי לצרכי הוראה הן בלתי מוגבלות ופותחות דלת לעולמות חדשים של למידה, מחקר ומידענות. המערכת גם חוסכת זמן למורה ומאפשרת לארגן את לוח הזמנים בצורה טובה ויעילה יותר. התיאום מול גורמים שונים ורבים נעשה בפשטות רבה בלחיצת כפתור אחת. כבר לא מדובר רק בספרייה וירטואלית אשר מכילה מקורות מידע מקצועיים, אלא במערכת מתוחכמת (ויחד עם זאת אינטואיטיבית ופשוטה לשימוש), אשר מאפשרת לתלמידים ולמורים ליצור קהילת חשיבה עצמאית אשר תאפשר ליצור ידע, לשתף, להקצות שיעורי בית, לאחסן את כל קבצי הלימוד ולנהל תקשורת בית ספרית יעילה וממחושבת. מאחר והמערכת מבוססת על "מחשוב ענן", ניתנת כאן האפשרות ללמידה עצמאית והקמה של קהילה לומדת גם מעבר לשעות בית הספר. בנוסף לאפשרויות ההוראה והחינוך המגוונות, קיימים במערכת גם אלמנטים חברתיים רבים, תלמידים נהנים מהשימוש במערכת גם בשעות אחר הצהריים והערב, ויכולים לקיים דיונים, להתייעץ, לשתף, לללמוד באופן עצמאי וכו'.

למידה עצמאית מאפשרת לתלמידים ולמורים לנצל את הזמן המועט בביה"ס בצורה מיטבית. כאשר חלק גדול מהלמידה והאחריות עליה מועברים לידי התלמיד, זמן ביה"ס יכול להיות מנוצל בצורה יותר נכונה. המערכת מאפשרת למידה מרחוק בשיתוף עם בית ספר אחר בארץ או בחו"ל על מנת לקיים סיעור מוחות, ועוד אינספור אפשרויות. שיתוף הפעולה בין המעגלים השונים של תלמידים-מורים-הורים-קהילה, יתרום לכל בית ספר הן בתחומים האקדמיים והן בתחומים החברתיים.

קיים קשר עם המעטפת הקהילתית הסביבתית של ביה"ס. השיטה המבוססת על קבוצות דינמיות, מאפשרת לנו בצורה פשוטה ויעילה להוסיף קבוצות הורים/מורים/תלמידים חדשות, לשנות מאפיינים של קבוצות קיימות ועוד. כלומר, נוצר מצב שבו קל מאוד לשתף גם את כל המעטפת הסביבתית של ארגון החינוך בכל הפעילויות בביה"ס, והכל בלחיצת כפתור. 

אנו מזמינים אתכם להיות חלק מקהילת המשתמשים הגדולה ביותר בארץ.

דילוג לתוכן