מרכז תמיכה למוצרי מחשב

חברת טלרום פתרונות מיחשוב מתמחה בהפעלת מוקדי תמיכה שירות והזמנות טלפונים למוצרי מחשב, הלקוחות הסופים המקבלים את השירות הינם לקוחות פרטים (משקי בית). אנו מפעילים את מרכזי התמיכה באמצעות צוות מיומן ומנוסה של מוקדנים, הנעזר בטכנולוגיה מתקדמת הן בניהול המקצועי והן בניהול התפעולי של מרכז התמיכה. טלרום הנה חברה צעירה ודינמית בעלת יכולת התאמה לצרכי הלקוח.

הפעלת מוקדי תמיכה למוצרי מחשב

מוקדי תמיכה, מוקדי שירות, ומוקדי הזמנות הכוללים מתן מענה לבעיות ומתן הדרכות טלפוניות לתוכנות מדף. החברה עוסקת במתן תמיכה שירות הזמנות והדרכה טלפונית לתוכנות מחשב בכלל ומוצרי מיקרוסופט בפרט. חברת טלרום תומכת בין היתר בכ – 1200 תוכנות מחשב, מחשבי כף יד, מוצרי חומרה, תוכנות למגזר המשפטי – פורם +, ליגלנט. החברה הינה ספק פתרונות מורשה מטעם מיקרוסופט ומעסיקה מומחי מחשב בעלי הסמכות בתחומים שונים.

הפעלת מוקדי שירות

הפעלת מוקדי שירות ייעודים. תודעת שירות גבוהה כחלק מתהליך התמיכה וההזמנות. השירות ניתן ע"י צוות מוקדנים אשר מתמחים בפתרון בעיות (MCP) בסביבה ממוחשבת. זמן המתנה מינימאלי של המתקשרים לקבלת השירות. מספר ייחודי + מענה קולי (פתיח אישי) למתקשר. הקמה וניהול של מסד נתונים להזמנות – CRM (הפקת שאילתות לפי הצורך). מערכת טלפוניה מתקדמת הכוללת קווים דיגיטליים + מערכת IVR. הפקת דוחות באמצעות מערכת MIND. חברת טלרום היא אחת החברות הוותיקות בתחום מתן שירותי תמיכה טכנית והקמת מוקדי שירות לקוחות בארץ.

הפעלת מוקדי הזמנות ותשלומים

תיאור השירות – מרכז הזמנות  "אוטומטי"
הזמנות באמצעות אתר אינטרנט דינמי אשר מבוסס על מסד נתונים שיכיל את כלל המוצרים המוצעים להזמנה. מסד הנתונים יכלול בין היתר תיאור המוצרים, FAQ מוצרים משלימים ומוצרי UPSALE. ההזמנה מבוצעת על ידי הגולשים באמצעות טופס הזמנה מאובטח. התניות הקשורות לבדיקת הזמנות קודמות מובנות במערכת. באמצעות האתר ניתן לקבל אינפורמציה רלוונטית לגבי כלל המוצרים המוצעים ו/או מוצרים נלווים (אופ'). חברת טלרום תקים את האתר, תתחזק אותו ותדאג לעדכונו השוטף. ההזמנות שיבוצעו באמצעות האתר יכללו את כלל התהליכים כולל סליקה אוטומטית של כ.א של הלקוח והוצאת חשבונית. בנוסף, המערכת כוללת כלי לניהול ההזמנות, כלי לבדיקת סטאטוס ההזמנה ע"י המוקד ואופ' של תשלום באמצעות המערכת.

תיאור השירות – מרכז הזמנות "אנושי"
ביצוע הזמנות טלפוניות באמצעות צוות מוקדנים/אנשי שירות בעלי אוריינטציה טכנית ושיווקית כאחד. המענה האנושי מעניק שירותים  בימים א'–ה' בין השעות 8:00 ועד 20:00, וכולל אנשי שירות אשר נותנים מענה לשאלות הקשורות לחברה / למוצרים / לסטאטוס ההזמנה (שאלות PRESALE &AFTERSALE). המוקד מאפשר גם תמיכה באתר ההזמנות. המוקדנים עוזרים למבקשים בהשלמת תהליך הרכישה, מאפשרים תשלום באמצעות נציג ומטפלים בפניות הקשורות במשלוחים.
המוקד יכול לקבל פניות מלקוחות ותיקים – פניות הקשורות להזמנות קודמות.

תמיכה באמצעות תקשורת אינטרנטית

הפעלת פתרונות תמיכה ושירות מתקדמים
באמצעות מענה קולי אינטראקטיבי, פקס, דוא"ל ופתיחת קריאות באתרי הבית ו/או אתרי תמיכה/הזמנות.
חומרה/תוכנה מגוונת אשר מכילה יותר ממערכת הפעלה אחת – הרצת סימולציות בסביבות משתנות.
הפעלת תוכנות לשליטה מרחוק לטובת ביצוע התמיכה במחשב הלקוח הסופי.

הקמת מערכת מעקב בסביבת האינטרנט
מעקב ובקרה ON-LINE על כלל הפניות באמצעות מערכת ASP שמותאמת לצרכי הלקוח ע"י חברת טלרום. מערכת זו מאפשרת כניסה מאובטחת למסד הנתונים באמצעות האינטרנט, לעיין בפניות ולטפל בלקוחות אשר מחייבים טיפול נוסף ו/או העברת פרטי הפנייה לצד ג'.

דילוג לתוכן